Producenci
Promocje
MAKEUP REVOLUTION Cienie Paleta 32 Cieni FLAWLESS
MAKEUP REVOLUTION Cienie Paleta 32 Cieni FLAWLESS
36,99 zł 31,99 zł
szt.
Zwroty i reklamacje

Zwrot towaru

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta, kupujący ma 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Zwrot towaru przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego.

Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Zwroty towaru należy kierować na adres naszej firmy podany poniżej.

Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt należy napisać oświadczenie o odstąpieniu od umowy i wysłać go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:

TG-COMMERCE Tomasz Steliga
Łukasiewicza 25/26
38-400 Krosno

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami należy dołączyć także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz dokument (lub jego kopię) poświadczający zakup zwracanego towaru w naszej firmie (np. paragon lub fakturę).

Koszty zwrotu w przypadku odstąpienia od umowy ponosi kupujący.

 

Składanie reklamacji

Czas na reklamację z tytułu rękojmi wynosi 1 rok.

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem biuro@tg-commerce.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy podany poniżej.

 

Warunki i procedury reklamacji:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

- imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu,

- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,

- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,

- datę wystąpienia wady,

- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwróci się do składającego reklamację o ich uzupełnienie we wskazanym zakresie.

Sprzedający rozpozna reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.

Odpowiedź na reklamację wysyłana zostanie na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.


2. Odesłanie produktu
Po rozpatrzeniu reklamacji przez Sprzedającego i stwierdzeniu jej słuszności prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią dowodu zakupu na poniższy adres:

TG-COMMERCE Tomasz Steliga
Łukasiewicza 25/26
38-400 Krosno

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl